Heeft u gezondheidsklachten of medische vragen en wilt u langskomen? Maak dan altijd eerst een afspraak! U kunt hiervoor elke werkdag bellen tussen 8.00 uur en 10.00 uur.
U kunt een afspraak ook online regelen via het patiëntenportaal MijnGezondheid.net. Om gebruik te maken van de mogelijkheden van MijnGezondheid.net dient u een account aan te maken.
Wij bieden verschillende mogelijkheden voor een afspraak:
In verband met de planning vraagt de assistente naar de reden van uw verzoek voor een afspraak. Zij kan dan een goede inschatting maken van de benodigde tijd en bepalen wie u het beste kan helpen. Voor een standaard consult reserveren wij 15 minuten. Denkt u meer tijd nodig te hebben (bijvoorbeeld omdat u meerdere vragen of klachten heeft), wilt u dan zo vriendelijk zijn dit van tevoren bij de assistente aan te geven? Dan kunnen we daar in onze planning rekening mee houden.
Ook kan de assistente, eventueel na overleg met de huisarts, u soms telefonisch van dienst zijn zoals bijvoorbeeld met het geven van een (zelfzorg) advies. Het is ook mogelijk dat in uw geval een telefonisch consult met de huisarts een goede oplossing is. In dat geval zal een afspraak voor het telefonische spreekuur worden gemaakt.
Kan de afspraak onverhoopt niet doorgaan? Geef dit dan ook altijd tijdig aan ons door. Het liefst zo snel mogelijk (uiterlijk 1 dag van tevoren), dan kunnen we namelijk nog een andere patiënt inplannen. Raadpleeg ook ons beleid m.b.t.
Regel uw medische zaken als het ú uitkomt:
Kijk voor meer informatie op onze website bij MijnGezondheid.net (MGn) of op de website van Mijngezondheid.net. Hier vindt u uitgebreide informatie hoe u gebruik kunt maken van de mogelijkheden, zoals afspraken maken, uitslagen bekijken, e-consult met uw zorgverlener of herhaalrecepten bestellen.
Overleg met de assistente over uw afspraak. Wij hanteren de regel: U bepaalt de dokter, wij bepalen de tijd. U bepaalt de tijd, wij bepalen de dokter.
Zorg dat u op tijd aanwezig bent. Indien u meer dan 5 minuten te laat komt, zijn wij genoodzaakt een nieuwe afspraak voor u te maken.
Indien u zonder afmelding niet verschijnt brengen wij minimaal € 15,- bij u in rekening. Dit wordt niet vergoed door uw zorgverzekeraar.
Door uw medewerking kunnen we in deze drukke tijd zoveel mogelijk patiënten helpen.